Samstag, 27. April 2013

Bead Soup Blog Party Time.....

Endlich ist es soweit und der 3. Reveal steht an. Er ist ja verschoben worden aber heute kann ich Euch endlich zeigen was ich aus dem tollen Pack von Milla gemacht habe.
Ihr erinnert Euch, das hat sie mir geschickt:


Zunächst habe ich mich der Hauptaufgabe gestellt, Focal und Verschluss zu verarbeiten.  Und da diese Kette entstand als es noch etwas kälter draußen war, hat der Anhänger eine kleine Mütze erhalten ;-)




Und Ihr seht ja das Milla mir sehr viel geschickt hat, also habe ich zumindest noch ein Armband gemacht mit den tollen Biconen:




Und das ist die Auswahl die ich Milla geschickt habe. Mal schauen was sie tolles daraus gemacht hat.


Besucht doch auch bitte die anderen Teilnehmer hier:



Kommentare:

  1. I love what you did with this focal it all blends really well

    AntwortenLöschen
  2. ich liebe ja diese Farbkombi eh, damit hat sozusagen jedes Teil vorauseilend bei mir schon gewonnen ;-) aber die Kette ist dir toll gelungen und dein Anhänger mit dem Mützchen ist ein HIngucker
    Liebgruß Gite

    AntwortenLöschen
  3. LOVE it...LOVE it.....LOVE what you've DONE!!!!

    AntwortenLöschen
  4. All the work that must have gone into your designs with the beads, absolutely beautiful!! Well done & a YUMMMY Soup! :)))

    AntwortenLöschen
  5. i love seed beading and this is no exception. Wunderbar!
    kathy

    AntwortenLöschen
  6. The embellishment on the focal is so much fun - the necklace is great! And the bracelet is warm and pretty.

    AntwortenLöschen
  7. That necklace focal is so pretty an unique! Love your bead work.

    AntwortenLöschen
  8. Such a pretty rope!...and that focal is really great...beautiful work!

    AntwortenLöschen
  9. Oh, both of those pieces turned out fantastic - love the colors and the way you combined them, and your technical mastery of the seedbeads makes the necklace absolutely stunning. The bracelet is simple, yet sublime. Excellent!

    AntwortenLöschen
  10. Beautiful necklace, my translator didn't work so I can't read your commentary. Hopefully yours will so that you can read my comment:)

    AntwortenLöschen
  11. Deine Kette finde ich richtig toll! Besser hätte man die bead soup nicht verarbeiten können!

    AntwortenLöschen
  12. Two beautiful designs. I love the way you've incorporated the silk ribbon in the seed bead chain - that's amazing and very creative. The bracelet is also innovative - crystals and leather don't usually go together, but it seems they should. Excellent work.

    AntwortenLöschen
  13. Beautiful bracelet. That's a great design idea!

    AntwortenLöschen
  14. Lovely bracelet and really pretty necklace too.

    AntwortenLöschen
  15. I like the unusual way you used bicones in your bracelet, and seedbeadwork is very beautiful. Ich finde Deine Schmucken sehr schön... or something like that :o)

    AntwortenLöschen
  16. I'm always impressed by seed beaders, and your pieces are truly lovely!

    AntwortenLöschen
  17. The necklace is beautiful, I love the way you set off the focal bead.

    AntwortenLöschen
  18. I love that you beaded your focal, beautiful pieces both of them!

    AntwortenLöschen
  19. I love the beadcap you made for the focal bead!

    AntwortenLöschen
  20. I love the bead cap you make, so pretty. Beautiful necklace. The bracelet is so nice as well. Great design work.

    AntwortenLöschen
  21. Tolle Kreationen, Karin! Ich bin auch totaler Fan vom Armband - schlichtes Design, grandiose Wirkung! Liebe Grüße, Michi

    AntwortenLöschen
  22. I am in awe of your beadwork!! beautiful pieces!!

    AntwortenLöschen
  23. Your beadwork is fantastic...stunning pieces!

    AntwortenLöschen
  24. Lovely designs - your beadwork is amazing!

    AntwortenLöschen
  25. Karin your designs are great. You made good use of those seed beads. I really like the little hat.

    AntwortenLöschen
  26. Beautiful beadwork. I love what you've done with your soup.

    AntwortenLöschen
  27. Gorgeous. Very beautiful beadwork!

    AntwortenLöschen
  28. Your necklace really makes me smile. I like the twist of the chain and the netted bead cap you created. As well, the design of your bracelet is so cool. Great job!

    AntwortenLöschen